Zjadamy reklamy
WARSZAWA W BUDOWIE 4
Wygląd opakowania często decyduje o wyborze produktu, który kupimy. Grafika, kolor, kontrast i kompozycja wpływają na percepcję każdego z nas – niezależnie od wieku.
Często nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak łatwo temu ulegamy. Warsztaty dotyczyć będą wykorzystywania obrazu i koloru w reklamach. Po wprowadzeniu w świat barw i ich tajemniczego oddziaływania na nasze emocje, dzieci dowiedzą się jak tę magię wykorzystuje się w reklamie.
W trakcie warsztatów dzieci zaprojektują własne etykiety magicznych napojów oraz papierek, w jaki najchętniej owinęłyby (a później szybko rozwinęły i zjadły!) słodkiego cukierka.
Warsztaty dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat.
Rodziców i opiekunów zapraszamy natomiast na zwiedzanie wystawy w towarzystwie Michała Borowskiego – architekta i historyka sztuki, które rozpocznie się o godz. 14.00.