Muzeum reklamy
WARSZAWA W BUDOWIE 4

  • Muzeum reklamy
    Wystawa kolekcji Tomasza Lachowskiego. Fot. Tomasz Lachowski

Jak stworzyć wizerunek nowego miejsca, by przyciągnąć do niego mieszkańców miasta? Jak informować o nowych wydarzeniach i promować je z sukcesem? Na przykładzie wymyślonego na potrzeby warsztatów Muzeum Reklamy uczestnicy prześledzą proces projektowania marki. Stworzą logotyp oraz strategię promocji nowej instytucji, która może posłużyć za wzór dla prawdziwego muzeum.

 

Szczegółowe informacje oraz brief do ściągnięcia tutaj.

Tomasz Lachowski, ur. w 1964 roku, jest z wykształcenia architektem, zawodowo prowadzi agencję brandingową Definition Design. Jednocześnie jest kolekcjonerem polskich plakatów, druków reklamowych, etykiet, informatorów turystycznych, wszelkiego rodzaju opakowań, a także książek o reklamie i projektowaniu graficznym wydanych po roku 1918.

Inne wydarzenia z tego cyklu: